پرسش و پاسخ, مشکل در کار کردن با سایت

چگونه کاربر (عضو) سایت شوم ؟

یکی از سوالات متداولی که هر کاربر یا مشتری ممکن است برای برخورد اول در سایت برایش پیش آید این است که چطور در سایت عضو شود . دلیل آن هم اغلب این طور است که قریب به اکثر افراد تصور می کنند عضویت در فروشگاه های اینترنتی یک مرحله اجباری و عدم وجود آن غیر ممکن است و اطلاعات آن ها بدون عضویت از دست می رود .

در حالی که به شما کاربر محترم اطمینان می دهیم به هیچ عنوان هیچ جزئیات و اطلاعاتی در خصوص خود شما (مثل آدرس ، تلفن و … ) و نیز سفارش شما (مثل اقلام سفارش ، مرحله ای که در آن متوقف شده اید ، خطاهای احتمالی و … ) از دیتابیس ما حذف نخواهد شد و همگی به شکلی روی سرور ما ذخیره می گردد .

خرید از سایت ما برخلاف تصور عمومی هیچ گونه نیازی به عضویت های متداول ندارد و شما با همان اطلاعاتی که در مرحله ثبت نهایی خرید وارد فرم مربوطه می کنید عضو رسمی و معتبر سایت ما شناخته خواهید شد و تمام خرید های از آن پس به USER یا نام کاربری شما پیوست می گردد .

بنابراین دنبال فرم عضویت در سایت نگردید ، بدون هیچ نگرانی شروع به خرید کنید و مراحل بعدی را از سبد خرید دنبال کنید . به شما توصیه می کنیم حتما از منوهای بالای سایت راهنمای مصور خرید را که بسیار کوتاه و فشرده شده تا حوصله شما را سر نبرد مطالعه نمائید . تصاویر مرتبط با راهنما به شما کمک خواهد کرد تا در استفاده از امکانات سایت راحت باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *