پرسش و پاسخ, خدمات مشتریان, مشکل در کار کردن با سایت

آیا درگاه پرداخت آنلاین شما امنیت لازم را دارد ؟

در یک کلام می گویم بله . اما وظیفه هر شخصی است تا دارایی های خود مراقبت های لازم را به عمل آورد . در حال حاضر تنها درگاه پرداخت آنلاین فروشگاه متعلق به بانک سامان است . بطور کلی در بین بانک های دولتی و خصوصی دو بانک ملت و سامان علاوه بر اینکه در بستر اینترنت خدمات با کیفیت بالاتری ارائه می کنند از نظر امنیت خدمات شبکه تحت وب نیز رتبه نخست را دارا هستند .

ولی به عنوان یک اصل کلی به شما کاربر عزیز توصیه می کنیم به هیچ عنوان تمام وجوه نقد خود را به یک حساب اینترنتی منتقل نکرده و همیشه حداقل دو حساب بانکی به نام خود داشته باشید . یکی از کارتها را به خدمات اینترنتی مثل نت بانک ، موبایل بانک ، رمز دوم برای خرید اینترنتی اختصاص داده و مجهز کنید و دیگری را بدون رمز دوم و فقط برای نگهداری وجوه خود به کار ببرید . در این صورت امنیت نگهداری نقدینگی شما افزایش می یابد و حداقل وجوه کلان از بستر اینترنت آسیبی نخواهند دید . هر چند این اتفاقات خیلی نادر هستند .

ضمن اینکه توصیه اکید بعدی این است که حتما کارت های بانکی خود را به سرویس پیامک بانک مجهز کنید تا هر گونه ورود به حریم نت بانک یا تراکنش غیر مجاز را به شما پیامک کرده و سریعاً جلوی سوءاستفاده های این چنینی را بگیرید .

با تمام این توضیحات اضافه می کنم که تا کنون در طول مدت ۴ سال خدمات فروشگاه و چند هزار تراکنش انجام شده هیچ گونه گزارش خاصی از اتفاقات امنیتی ناشی از استفاده از درگاه پرداخت فروشگاه ما اعلام نشده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *