اخبار

ثبت انواع سفارش

انجام انواع پروژه های الکترونیک و رباتیک

 

قبول انواع پروژه های الکترونیک و رباتیک

نکته ۱ : پروژه ها با ذهنیت دانش آموزی ، دانشجویی ، آزمایشگاهی ، صنعتی و امنیتی به لحاظ شیوه طراحی و ساخت کاملا متفاوت هستند و در بیشتر موارد نمی توان مثلا یک پروه دانشجویی چراغ چشمک زن را در ابعاد صنعتی استفاده کرد . بنابراین هنگام سفارش به کلاس پروژه خود که تعیین کننده میزان دقت ، کیفیت و قیمت تمام شده است توجه کنید .

نکته ۲ : قیمت پروژه ها با توجه به روتین بودن یا نبودن ، کاربرد ، جزئیات و مشغله این بخش متفاوت است .

نکته ۳ : پروژه های دانش آموزی و دانش جویی فقط با محتوای آموزشی تولید شده روی پروژه قابل ارائه خواهند بود و هزینه آموزش ضمیمه قیمت پروژه خواهد شد .

نکته ۴ : پاسخ گویی به سوالات در خصوص پروژه های انجام شده فقط تا ۲ هفته پس از تحویل صورت خواهد گرفت و همچنین کاربر موظف به کسب اطلاعات ضروری و اولیه که توسط کارشناس پروژه اعلام می گردد ، خواهد بود .

نکته ۵ : مسئولیت مشکلات به وجود آمده در صورت استفاده کاربر از پروژه ای برای کاربردی خاص مثلاً دانشجویی در کاربری های صنعتی یا تجاری و … به عهده کاربر خواهد بود .

نکته ۶ : با توجه به تعدد سفارشات ، پروژه ها با اولویت زمانی انجام خواهند شد و در صورت وجود محدودیت زمانی مجموعه می تواند با اختصاص هزینه مربوط به فوریت اجرا پروژه را ظرف مدت زمان کوتاه تری انجام دهد .

نکته ۷ : در صورتی که یک روز بعد از ارسال پروژه نتیجه بررسی اولیه را دریافت نکردید با ما تماس بگیرید.

    عادی : حداقل ۴ برابر بیشتر از زمان تخمینی انجام پروژه زمان در اختیار دارید. فوری : حداقل ۲ برابر بیشتر از زمان تخمینی پروژه زمان در اختیار دارید. خیلی فوری : کمتر از ۲ برابر زمان تخمینی پروژه وقت مانده. لازم به ذکر است که پروژه ها به ترتیب اولویت تاریخ پیش پرداخت و در دو سطح خیلی فوری و عادی انجام خواهند شد.
    پروژه های دانشجویی : تلاش برای ساده سازی پروژه ، عدم توجه به طول عمر و مصرف و دقت ، تهیه محتوای آموزشی ، عدم توجه به جزئیات پروژه های آزمایشی : توجه به کیفیت عملکرد و ملاحضات ارائه شده در دقت و طول عمر ، عدم توجه به جزئیات پروژه های صنعتی : توجه به طول عمر و مصرف ، رعایت ملاحضات دقت ، مستند سازی ، سازگاری با شرایط محیطی ابزار دقیق : توجه به اصول طول عمر و دقت ، سازگاری با شرایط محیط ، مستندسازی کاربری امینتی و حفاظتی : توجه به شرایط محیطی سخت ، رعایت استاندارد های طول عمر ، توجه به ملاحظات دقت ، توجه به استاندارد های امنیت عملکرد
  • انواع فایل های مجاز : gif, jpg, png, pdf, doc, docx, avi, mov, mp3, ogg, wav, bz2, dmg, gz, jar, rar, sit, tar, zip.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *