پرسش و پاسخ, شیوه های ارسال محصول

برای پیگیری خرید های ارسال شده از ربوچیپ چه باید کرد ؟

برای پیگیری بسته های ارسالی از طرف فروشگاه لینک رهگیری کد محموله های تیپاکس و پست در صفحه اصلی در دسترس شماست . با رفتن به لینک سایت پست کد ۱۰ رقمی رهگیری پستی را وارد کنید و از جزئیات بسته و محل نگهداری یا مرحله ارسال آن با خبر شوید . برای بسته های تیپاکس هم به لینک سایت تیپاکس رفته و کدی که عموماً برای شما تلگرام یا واتس آپ می شود را وارد کنید.

شماره تماس پشتیبانی تیپاکس : ۸۴۵۷-۰۲۱

روش پیگیری بسته ها robochip

برای پیگیری بسته هایی که با باربری ها و دیگر سامانه های حمل و نقلی ارسال می شوند همکاران بخش ارسال ، به شکل موردی برای تحویل سفارش با شما هماهنگ می کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *