تمامی محصولات اعم از قطعات الکترونیک و مکانیک از جمله قطعات خرد مانند LED ، خازن ، مقاومت و مشابهات آن ، سنسور ها ، موتورها ، میکروکنترلرها و مشابهات آن پس از خروج از خط تولید کارخانجات تولید کننده تست کیفیت می شوند و استانداردهای تولید درمورد آن ها اجرا شده است . از طرفی در فروشگاه RoboChip بخش عمده قطعات مورد تست مجدد قرار می گیرند . طبیعی است قطعات پر مصرف مثل LED ، خازن و … تست مجدد نمی شوند و عمدتاً نیازی به تست نیز ندارند . قطعات بزرگ تر مثل موتورها ، شاسی ها ، بدنه ها ، به ویژه محصولات تولیدی ربوچیپ همگی از بخش کنترل کیفی عبور می کنند و استانداردهای لازم را پاس می کنند . علاوه بر بخش کنترل کیفی که در آن پرسنلی متعهد و مشتری مدار محصولات را با وسواس گزینش می کنند ، ارتباط مستمر با تولید کنندگان در دسترس برای ارتقاء کیفیت محصولاتشان در راستای افزایش رضایت مشتری همواره جزئی از تعهدات ما به شما خواهد بود . با این حال با قرار دادن ضمانت و مقرراتی برای بازگشت کالاهای خراب یا صدمات ناشی از حمل و نقل ما همچنان مسئولانه پشت کیفیت کالاهای عرضه شده در سایت و پای رضایت شما مشتری عزیز ایستاده ایم .
بازگشت کالا چیست ؟
- بازگشت کالا یعنی برگرداندن کالای خریداری شده از RoboChip به فروشگاه و پس گرفتن مبلغ آن .
مواردی که می توانید کالاهای ما را با آسودگی خاطر برگشت بزنید :
- عیب و نقص در کالا پس از دریافت بسته سفارش
- عدم کارکرد درست محصولات
- صدمه و آسیب دیدگی در حمل و نقل
- عدم استفاده و یا علاقه ( در این صورت وجه بازگشتی کالا با توافق طرفین جهت کسر هزینه های حمل و نقلی و آماده سازی و بسته بندی خواهد بود )
- تذکر ۱ : کالای دست دوم پس گرفته نمی شود ، کالاهای آکبند (شامل سلفون ، وکیوم و … ) شامل این گزینه نمی شوند ، مگر اینکه از حالت آکبند خارج نشده باشند .
- تذکر ۲ : قطعات بدون آکبند مثل آی سی ها ، موتورها و … پس گرفته نمی شوند ، چرا که از کنترل کیفی کارخانه گذشته اند و ممکن است توسط کاربر با استفاده نادرست مثل اتصال کوتاه ، جریان کشی بالا تحت بار و … آسیب دیده باشد .
- تذکر ۳ : محصولات تولیدی ما بطور کل شامل ۵ روز گارانتی مرجوع کارکرد صحیح هستند و کنترل کیفی می شوند و در این مدت زمان پس از دریافت کالا می توانید در صورت هر یک از گزینه های فوق آن را مرجوع نمائید .
هزینه بازگشت کالا چقدر و به عهده چه کسی است ؟
- هزینه بازگشت کالا با توجه به سیستم ارسال متفاوت است و ۵۰ درصد آن بر عهده فروشگاه و ما بقی به عهده مشتری است . در مواردی خاص به تشخیص فروشگاه ممکن است کل هزینه بازگشت توسط فروشگاه پرداخت شود .
زمان بازگشت کالا :
RoboChip متعهد است کالاهای معیوب را تنها پس از مدت ۳ روز کاری برای سفارش های کوچک و متوسط و ۵ روز کاری برای سفارش های بزرگ و عمده رویه بازگشت کالا را در جریان می اندازد . لازم به ذکر است کلیه محصولات تولیدی RoboChip قبل از ارسال کنترل کیفی شده است . با این حال در صورت وجود خرابی و عملکرد نادرست امکان بازگشت کالا وجود دارد .
بازگشت کالا با شرایط فوق به RoboChip بسیار آسان است :
۳- آماده سازی بسته محصول بازگشتی ، لطفاً بسته را با دقت لازم ببندید | ۲- در صورت تایید بازگشت کالا چاپ آدرس فرستنده و گیرنده مخصوص مرجوعی ها | ۱- تماس تلفنی با فروشگاه و هماهنگی برای عیب زدایی یا بازگشت کالا
تلفن ما : ۳۶۳۱۰۲۹۰ |
۶- بازگشت هزینه پس از دریافت بسته و بررسی محصول | ۵- ارسال بسته با سرویس هماهنگ شده ( تیپاکس ، پست ، باربری یا … ) | ۴- پر کردن فرم آدرس و چسباندن آن روی جعبه مرسوله |
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.
– یا به واتساپ و یا تلگرام شماره ۰۹۳۸۸۷۶۰۵۳۰ با ذکر شماره پیگیری سفارش،پیام دهید.
اولویت با افرادیست که به تلگرام و واتساپ پیام داده اند.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است