پرسش و پاسخ, مشکل در کار کردن با سایت

چرا برخی قیمت ها (تاریخ اعتبار قیمت) اینقدر تاریخ گذشته هستند؟

اغلب قیمت ها به مرور در حال بروزرسانی هستند.

دلیل اصلی آن تنوع بسیار زیاد قطعات و مشغله های ماست و همچنین محدودیت ها و ضوابطی است که مجموعه نماد اعتماد وزارت صنعت برای فروشگاه های الکترونیکی تدوین کرده ولی در این خصوص نکات مهمی را نیز باید یادآور شویم.

اولویت به روز رسانی قیمت به شکل زیر است :

۱- اقلامی که توسط مشتری خریداری شده ولی به دلیل تغییر قیمت مجموعه ما مجبور نادیده گرفتن سود خود و یا توضیح تلفنی در این خصوص به مشتری شده باشد در اولویت اصلاح قیمت و تاریخ قرار دارند

۲- اقلام پر فروش و یا اقلامی که موجودی آنها در فروشگاه بالاست مدت زیادی از تاریخ قیمت آنها گذشته تغییرات قیمت نداشته اند.

معمولاً اقلام تولیدی RoboChip و یا اقلام پر مصرف که در دسته صنایع آموزشی جای گرفته و طبعاً پرفروش تر هم هستند اطلاعات و قیمت به روز تری دارند و تا حد زیادی قابل اطمینان ترند .

برای اطمینان از قیمت ها :

می توانید لیست سفارش خود را ثبت کنید و در مرحله پرداخت گزینه پرداخت با هماهنگی را انتخاب کنید ، در این صورت شما وارد درگاه پرداخت آنلاین نخواهید شد ، اما سفارش و اطلاعات شما در سایت ثبت می گردد .

سپس همکاران ما با بررسی سفارش با شما تماس می گیرند و در صورت تفاوت قیمت به شما اعلام خواهد شد که مثلا فلان محصول موجود نیست یا قیمتش تغییر کرده و در صورت تمایل هزینه به طرق دیگر مثلا به شکل کارت به کارت دریافت می شود.

لازم به ذکر است که در یک سال ۹۴ چند مورد بیشتر تغییرات قیمت به مشتریان گزارش نشده که پس از آن قیمت در سایت بروز شده و احتمال این رویداد بسیار کم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *