پرسش و پاسخ, خدمات مشتریان

اگر امروز سفارش ثبت کنم چقدر طول می کشد تا به دستمان برسد ؟

بطور کلی پاسخ این پرسش خیلی بستگی به لیست سفارش شما دارد و تا لیست سفارش درج نشود خیلی جواب قاطعی نمی توان داد . به شکل حدودی می توان گفت قطعات پایه الکترونیک و مکانیک معمولا موجود هستند. مگر در موارد خاصی که به دلیل تقاضای زیاد در بازار ، مشکلات و موانع گمرکی و … تمام شده باشند .

بعضی از اقلام نیاز به آماده سازی دارند . عملیات آماده سازی شامل موارد زیر است :

  • مونتاژ و لحیم کاری
  • مونتاژ مکانیکی و سوار کردن قطعات روی هم
  • مونتاژ سیم و اتصالات
  • بسته بندی و چینش قطعات
  • و …

زمان لازم برای هر یک از این عملیات بستگی به تعداد و حجم سفارش و بازه زمانی درج سفارش مشتری دارد . در بعضی محدوده های زمانی صف سفارشات بسیار فشرده است. و به این ترتیب زمان رسیدگی به سفارشات کمی طولانی تر خواهد شد .

اگر تهران هستید :

بطور معمول تلاش همکاران ما در RoboChip این است سفارش های تهران را در همان روز و با پیک یا تحویل حضوری ارسال نماید . البته این مورد تنها در مورد سفارش های تک صادق است.  در مورد سفارش های عمده بطور خاص اقدام می گردد .

اگر شهرهای مجاور تهران هستید :

در صورت سفارش های کم حجم و تک معمولا در روز کاری پس از ثبت سفارش اقدامات لازم برای ارسال بسته به عمل می آید. و پس از آن بستگی به شیوه ارسال بین ۱ تا ۲ روز زمان لازم است تا بسته به دستتان برسد .

در مورد سفارش های عمده نیز بستگی به زمان آماده سازی و تهیه سفارش دارد .

اگر در شهرهای دیگر ایران سکونت دارید :

در صورت سفارش های کم حجم و تک معمولا در روز کاری پس از ثبت سفارش اقدامات لازم برای ارسال بسته به عمل می آید و پس از آن بستگی به شیوه ارسال بین ۱ تا ۳ روز زمان لازم است تا بسته به دستتان برسد .

در مورد سفارش های عمده نیز بستگی به زمان آماده سازی و تهیه سفارش دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *