پرسش و پاسخ, خدمات مشتریان, شیوه های ارسال محصول

آیا/چرا پرداخت درب منزل یا رایگان ندارید ؟

مجموعه ما پرداخت درب منزل ندارد .

قبل از هر چیز توجه داشته باشید منظور ما از پرداخت درب منزل ، پرداخت هزینه محصولات خریداری شده هستند ، نه هزینه حمل و نقلی یا ارسال .

به دلایل مختلف زیر در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان مجموعه ما تمایلی برای راه اندازی این سرویس ندارد و بنا به صلاحدید مدیریت و یا خود مشتری با شیوه های معمول ، سفارشات را ارسال می کنیم و برای هر سفارش سرویس ارسال به تناسب شهر محل سفارش ، رضایتمندی مشتریان از سرویس های ارسالی و فاکتورهای دیگر متغیر است.

از جمله دلایل عدم تمایل به برقراری این سرویس :

– با توجه به گستره فعالیت فروشگاه در سطح کشور و عدم پوشش مناسب هیچ یک از شرکت های حمل و نقل در سطح کل کشور – کیفیت خدمات شرکت های مختلف در مناطق مختلف متفاوت است – گزینه ثابتی برای کل کشور وجود ندارد.

– برای فعال سازی این خدمات باید هزینه هایی به متوسط قیمت همه اقلام اضافه شود که این خلاف سیاست های فعالیت شفاف در بخش تولیدی و تامینی این مجموعه است. به عبارت دیگر این عادلانه نیست که مشتریانی که هزینه حمل و نقلی کمتری دارند افزایش قیمت ناشی از این خدمات را پرداخت کنند.

– بنا به تجربه متوجه شدیم که با توجه به نیاز شناختی که مشتریان از شرکت های حمل و نقلی منطقه خود دارند می توانند در خصوص انتخاب شرکت خدمات دهنده حمل و نقل و ارسال انتخاب بهتری داشته باشد.

– به علت کیفیت پائین خدمات شرکت های واسطه حمل و نقلی ، ضعف عملکرد و شرایط نامناسب این نوع قرارداد ها مثل خوابیدن مبالغ سفارش در حساب شرکت های واسطه – کاهش نقدینگی شرکت – و خصوصا عدم سرعت عمل مناسب در مواقع خاص و پیگیری مشکلات

به نوعی می توان گفت اگر یک شرکت با سابقه و معتبر چنین خدماتی رو با قیمت مناسب در کل کشور ارائه کند ما حتما استقبال می کنیم.

البته نهایتا در صورت تمایل مشتریان می توان با برخی مجموعه های خدمات ارسال همکاری کرد ولی سیاست عدالت این مجموعه حکم می کند افزایش هزینه ی ناشی از این کار را نهایتا به شکل مستقیم یا غیر مستقیم مشتریان منتفع از این همکاری متقبل شوند.

لازم به ذکر است که در صورت گسترش فعالیت های این سایت قطعا با گسترش نمایندگی ها در سطح کشور هزینه های حمل و نقلی کاهش پیدا خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *